You are currently viewing דרבי טקסני רותח, משחק ראשון פוטנציאלי של הארדן בברוקלין ועוד ממתקים ביום שבת מסקרן / עידו רבינוביץ'

דרבי טקסני רותח, משחק ראשון פוטנציאלי של הארדן בברוקלין ועוד ממתקים ביום שבת מסקרן / עידו רבינוביץ'

סן אנטוניו ספרס (6-6) – יוסטון רוקטס (6-4), 00:00

ברגליי הניצחון האדיר במשחקם הראשון ללא ג'יימס הארדן בסגל מאז 2012, הטילים יקוו להשלים את המיני-סוויפ על היריבה הטקסנית מהאלאמו עם משחק שני בשלושה ימים. בחמישי האחרון, הרוקטס חסרו לא רק את האגדה המזוקנת, אלא גם שחקני מפתח כגון ג'ון וול, אריק גורדון ודנואל האוס. למרות כל החיסורים, ולמרות פיגור ב-9 נקודות  4:30 דקות למשחק מול קבוצה המאומנת על ידי גרג פופוביץ', יוסטון נלחמו והוציאו ניצחון בתוצאה 109:105.

ללא הכוכבים הגדולים, מישהו היה צריך להתעלות על עצמו, הפעם זה היה כריסטיאן ווד שהתפוצץ עם 27 נקודות (10/18 מהשדה, 5/7 מחוץ לקשת), 15 ריבואנדים ו-3 בלוקים, בנוסף למהלכי קלאץ' אדירים, כמו ריצת 5:0 יחידנית ב-39 שניות בלבד כדי להפוך פיגור 3 ליתרון 2. הרובין ההתקפי לבאטמן שכריסטיאן ווד גילם היה עוד רכש צעיר בן 25 מהקיץ האחרון, סטרלינג בראון, שתרם 23 נקודות, 7 כדורים חוזרים, 3 אסיסטים ו-2 חטיפות. בכלל, ניכר כי המעבר ממייק ד'אנטוני וג'יימס הארדן לסטיבן סיילאס ו… כריסטיאן ווד, גרם לחבורה השחקנים לשחק באופן קבוצתי ושיתופי יותר, בנוסף לניסיון להגביר את קצב המשחק ולהגיע לסלים קלים בהתקפת מעבר (22 נקודות מתוך עשרת האיבודים של הספרס בחמישי).

הלילה, לא הייתי סומך על תצוגה פושרת דומה מהספרס. "זה לא קשור להגנה שלנו, להתקפה שלנו – זה קשור למה שבין האוזניים, להיות מוכנים לשחק. היו לנו ארבעה או חמישה שחקנים שיצאו להפסקת צהריים" סינן קאוץ' פופ הזועם בסיום המשחק הקודם. אחד מהשחקנים שלא אכזב את אגדת האימון היה הסופמור, קלדון ג'ונסון, שקלע שיא קריירה של 29 נקודות ב-16 זריקות שדה בלבד.  משום מה, בשני המשחקים היחידים ששיחק בקריירה הקצרה שלו (29 משחקים סך הכל בין שתי העונות שלו עד כה), הוא קבע שיא קריירה בנקודות עד לאותה נקודה (24 בשנה שעברה).

גם הלילה, ג'ון וול, אריק גורדון ודנואל האוס לא יהיו זמינים, בנוסף לדמרקוס קאזינס שבספק עם פציעה בקרסול. אצל הספרס, קייטה בייטס-דיופ, דרו יובנקס ודרק וייט לא יתלבשו.

הימור: לא רואה מצב בו הרוקטס החסרים מנצחים את הספרס פעמיים. 9 הפרש לקבוצה הביתית.

ברוקלין נטס (6-7) – אורלנדו מג'יק (6-6), 02:00

לאחר שחטפו תבוסה מול הסלטיקס אמש, לוח הזמנים הברוטלי של האורלנדו מג'יק ממשיך עם ביקור ב-"ברקלייז סנטר" למפגש עם הברוקלין נטס.

הכל הולך נגד הפלורידיאנים במשחק הזה: ראשית, לילה שני של בק-טו-בק כאשר הנטס מגיעים לאחר מנוחה של שלושה ימים. שנית, המקומיים מתרגשים לתת ספתח אפשרי לג'יימס הארדן, שייתכן וישחק, אם כל השחקנים המעורבים בטרייד המרובע יעברו את הבחינה הפיזיקלית שלהם בקבוצות החדשות. יתר על כן, קווין דוראנט מגיע למשחק הזה בכושר לא נורמלי, ואחד מהשחקנים היחידים שיכולים, פוטנציאלית, להאט אותו, ג'ונתן אייזיק, נותר בלבוש אזרחי על ספסלו של סטיב קליפורד לאחר שחווה פציעה שגמרה לו את העונה.

אם הם רוצים לשמור סיכוי כלשהו לניצחון במשחק הזה, הם חייבים את הביג-מן הכוכב שלהם, ניקולה ווצ'ביץ', במצב רוח להנהיג את ההתקפה. ללא ג'ארט אלן שהועבר בטרייד, הסנטר היחיד בסגל של הנטס, הוא דיאנדרה ג'ורדן, מגן בינוני באזור הטבעת ורע מחוצה לה. המונטנגרי של המג'יק צולף כ-6 שלשות ללילה ב-42.4% בזריקות האלו. אם יצליח למשוך את תשומת הלב לעברו, ייתכן והקסם יצליחו להפתיע, לשבור את הבצורת ולחזור למאזן חיובי לאחר ארבעה הפסדים רצופים.

ניק קלאקסטון, ספנסר דינווידי וקיירי אירווינג הוכרזו כשחקנים מחוץ לסגל אצל סטיב נאש. ג'ונתן אייזיק, אוון פורנייה, מוחמד במבה, מרקל פולץ, צ'ומה אוקיקי, מייקל קארטר-וויליאמס ואל פארוק-אמינו מרכיבים רשימה ארוכה של פצועים אצל סטיב קליפורד.

הימור: לא משנה כמה נקודות נותנים לנטס, תהמרו עליהם. אהמר על 28 הפרש, אבל זה יכול להגיע להרבה יותר אם המג'יק יוותרו מוקדם.

טורונטו ראפטורס (8-3) – שארלוט הורנטס (7-6), 02:30

ההורנטס יקוו לשוב למאזן חצוי עם ניצחון מול הראפטורס המאכזבים, שמשתוקקים להשיג קצת מומנטום חיובי עם ניצחון שני ברצף על הקבוצה מצפון קרוליינה. זה המשחק השני בשלושה ימים ששתי הקבוצות מקיימות בטמפה ביי השמשית, הראפטורס שרדו רבע רביעי נוראי שלהם, בו קלעו רק 12 נקודות כדי לנצח בקושי רב, 111:108. נראה במשחק, ומאמן הראפטורס ניק נרס הודה בזה במסיבת העיתונאים לאחר מכן, שהם מאוד התקשו לפענח את ההגנה האזורית שג'יימס בורגו אוהב להריץ. בעוד שהחמישייה של הראפטורס ממשיכה להיות מחפירה ולא מצליחה לספק את הסחורה כל ערב מחדש, הספסל משתדל להציל את הפותחים, בעיקר כריס בושה שצלף 25 נקודות, קטף 10 כדורים חוזרים וחסם שתי זריקות בניצחון האחרון. בושה ממשיך לבנות את הקייס שלו לשחקן השישי של העונה, שיתעצם אם הראפטורס יחזרו לדרכים החיוביות שמאפיינות אותם בשנים האחרונות.

שארלוט לא נראים טוב בזמן האחרון לאחר פתיחה טובה לעונה בה דווח שמיי'ל ג'ורדן סוף סוף מואיל בטובו באמת לצפות בקבוצה (להזכירכם, הוא הבעלים), אך יש להם סיבות לאופטימיות עם החזרה של הכוכב והסקורר המוביל שלהם העונה, גורדון היווארד, שכנראה ישחק הערב לאחר כמה היעדרויות בשל פציעה שסוחב בירך.

יחד איתו, ישנם חמישה שחקנים בקבוצה שקולעים בספרות כפולות בממוצע – הגארדים הקופצניים טרי רוז'ייר ודוונטה גארהם, פי.ג'יי וושינגטון הצעיר והרוקי המחשמל, לאמלו בול.

ניק נרס מציג סגל כמעט מלא, מלבד החסרונות של אלכס לן ופטריק מקאו. מצבו של גורדון היווארד עדיין לא ברור, אך חוץ ממנו, רק קודי זלר לא יהיה זמין ב-100%.

הימור: אני צופה עוד משחק צמוד שיכול ללכת לשני הכיוונים, אהמר שהפעם זה ייפול לידיים של שארלוט ב-4 הפרש.

מיאמי היט (6-4) – דטרויט פיסטונס (9-2), 03:00

המונח ״סופרבול האנגאובר״ מוכר בקרב אנשי הפוטבול כתופעה שקבוצות המגיעות עד למשחק הגדול באמריקה, חוות נפילה גדולה בעונה שאחרי. בענף ההוא זה יותר שכיח, קשה לשחזר הצלחה אדירה ב-16 משחקים במשחק ברוטלי ודינמי שכזה. אמנם, גם בכדורסל דברים כאלה מתרחשים. המיאמי היט פתחו את העונה עם שישה הפסדים מעשרת המשחקים הראשונים, והלילה ישמחו לנצל את היריבה החלשה בדמות הדטרויט פיסטונס ולעשות צעד חשוב בדרך לתיקון המאזן המביש שלה.

ההיט יגיעו כעוסים ועצבניים במיוחד למשחק הלילה אחרי שני הפסדים מרגיזים ליריבה הקשה, הפילדלפיה 76, כאשר האחרון מביניהם נגמר בתבוסה בתוצאה 125:108. נקודת אור קלושה שאריק ספולסטרה יכול לשמור מהמשחקים האחרונים של קבוצתי הוא גייב וינסנט, שקלע 24 ו-21 נקודות בשני המשחקים האחרונים של קבוצתו. האם מיאמי מצאו זהב פעם נוספת משחקן שלא נבחר בדראפט כמו עם דאנקן רובינסון? ייתכן מאוד, והמשחק הלילה הוא הזמדנות מצוינת לצעיר להוכיח את שוויו פעם נוספת.

דטרויט השבורים מגיעים למשחק אחרי שהפסידו חמישה מתוך ששת המשחקים האחרונים שלהם והם ממשיכים לשחק ללא זהות ברורה ומבלי כלב אלפא ברור שישתלט על הלך והווי המשחק כשצריך אותו. ג׳רמי גראנט, הסטאר ההגנתי שחתם באוף סיזן האחרון בנה לעצמו קייס חזק ביותר לשחקן המשתפר של העונה עם נסיקה בכלל הממוצעים הסטטיסטיים שלו (חשוב לציין כי חלק מהעניין הוא העלייה הדרסטית במשחק הדקות ובחוסר הכישרון שסביבו), אבל אפילו זה לא בטוח כיוון שזהו פרס שניתן, בדרך כלל, לשחקן מקבוצה עם מאזן חיובי.

הימור: ההיט לא מרשימים במיוחד, אבל מול דטרויט הם לא יתנו לעצמם להפסיד. 12 הפרש מיאמי.
ממפיס גריזליס (6-5) – פילדלפיה 76' (4-9), 03:00

הקבוצה הטובה ביותר במזרח תשמחו לעלות למאזן דו ספרתי של ניצחונות במשחק חוץ במרכז טנסי מול רובין הגריזלי המסוכנים. ממפיס נמצאים במקום ה-11 במערב, אבל רק שני משחקים מאחורי הפיניקס סאנס שממוקמים במקום הרביעי. הם ניצחו את שלושת המשחקים האחרונים שלהם, כולל ניצחונות מרשימים על הברוקלין נטס והמקום הראשוני בדירוג הגנתי בליגה – הקליבלנד קאבלירס.

כאמור, הסיקסרס ניצחו שני משחקים רצופים מול המיאמי היט בשבוע האחרון, אבל זה קטע רצף קשוח של שלושה הפסדים רצופים שקדמו להם. גם בעונה מצוינת עד כה תחת דוק ריברס, פילדלפיה עדיין לא לגמרי עקביים.

חשוב לשים לב לשייק מילטון, ששב להרכב לפני יומיים אחרי שנעדר במשחק הראשון מול מיאמי וצלף 31 נקודות ב-11/15 מהשדה. המצ׳אפ שלו מה ג׳ה מוראנט הנפיץ יכול להיות מסקרן במיוחד.

הימור: אלך על ההפתעה הראשונה של ליל המשחקים הזה, ממפיס משאירים את המשחק צמוד ומגרדים ניצחון, 3 לגריזליס בסיום.

פורטלנד טרייל בלייזרס (5-7) – אטלנטה הוקס (6-5), 05:00

המשחק האחרון של הלילה מגיע אלינו מאורגון הצוננת כאשר העיטים מג׳ורג׳יה ישמחו להפך את החלוצים לטרף שלהם במשחק הזה.

לדאבונם, העיטים לא הפכו קבוצה אחרת לטרפם כבר זמן רב שהם כבר גוועים מרעב. הם רשמו הפסד בששת המשחקים האחרונים שלהם, האחרון שביניהם נגד היוטה ג׳אז שנגמר בתוצאה 116:92. זה כבר נהפך לקלישאה, אבל כאשר טריי יאנג לא מופיע, כל הקבוצה לא מופיעה. 4 נקודות ב-1/11 מהשדה ל סופרסטאר הצעיר זה מתכון לאסון תמידי.

הבלייזרס ניצחו ארבעה מחמשת המשחקים האחרונים ומיקמו את עצמם במצב טוב מאוד לפני שלושה משחקים קשוחים מול הספרס והגריליס פעמיים.

הימור: דמיאן לילארד ישרוף טריי יאנג וזה יהיה המפתח של הניצחון, 11 לבלייזרס.

*יש לציין – המשחק בין אינדיאנה לפיניקס נדחה בשל מגבלות הקורונה*

Subscribe
Notify of
246 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Dor
Dor
16 בינואר 2021 18:50

תודה עידו. מעניין לראות את הרוקטס והנטס אם הטריידים עברו. ד״א, מוראנט לא פצוע בממפיס?

עידו גילרי
Admin
16 בינואר 2021 18:54
Reply to  Dor

מורנט היה אמור לחזור כבר בשישי לפני שהמשחק בוטל. סיכוי טוב שישחק.
אמביד לעומת זאת נשאר בפילי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מעולה אני מתייצב ב4 וחצי לחצי השני, סומך על המילה שלך

עידו גילרי
Admin
16 בינואר 2021 19:11

איזו מילה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שמוראנט ישחק אחרת בשביל מה לקום לראות נמושה נרמסת?

עידו גילרי
Admin
16 בינואר 2021 19:22

מה לא היה ברור בסיכוי טוב?

אור
אור
16 בינואר 2021 19:36

הנמושה במאזן 4-4 בלי מוראנט אם אני לא טועה. לא שהייתי רואה אותם אבל עדיין

עידו גילרי
Admin
16 בינואר 2021 19:37

ואני חשבתי שהוא דיבר על פילי בלי אמביד…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח דיברתי על ממפיס בלי מוראנט. הנמושה היא עקשנית אבל עדיין נמושה מול פילי עם אמביד. אני גם ככה קם ב5 אם מוראנט משחק אקום 4 וחצי אם לא אז בכל מקרה אראה רבע אחרון
רגע אמביד משחק נכון? אחרת גם אנחנו נמושה

אור
אור
16 בינואר 2021 19:41

🙂

עידו גילרי
Admin
16 בינואר 2021 19:43

מה לא היה ברור באמביד נשאר בפילדלפיה?
אנחנו חייבים לעבוד על הבנת הנקרא שלך…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פורטלנד ינגבו את האין הגנה של ההוקס. טריי גם ככה בעבר היה תמיד מפסיד בבק טו בק ומשחק חלש היום בכלל.
הראפס ינגבו את הצרעות
גה מוראנט חוזר היום? יפה עדיין פילי ינגבו
ההיט יחגגו על גראנט
דוראנטולה ינגב את המגיק
הספרס ינגבו את יוסטון

The Joker
The Joker
16 בינואר 2021 18:53

סיקור מעולה!
אתקן בקטנה רק שאטלנטה ניצחו במשחק הלפני אחרון את פילדלפיה, אבל זה היה נגד סגל ג' ואמביד בצד של פילדלפיה, אז לגמרי לא טעמו ניצחון אמיתי מזה 6 משחקים.

אשך טמיר המקורי
16 בינואר 2021 18:58

תודה
אובר/אנדר דמיאן-קוריוז: מי יקפוץ על מי?
הליין עומד על דמיאן 2-

Dor
Dor
16 בינואר 2021 19:00

דיים אובר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Dor

זה חלופה לגיים אובר, יפה אהבתי זה שימושי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחח וואי וואי איזה קפיצות ילכו, עונה שעברה דמיאן רצח את ההוקס בשריקות אוויר בלי הכרה רדיש והאנטר רק הפנו מבט לעברו דמיאן הלך לקו, אני עוד זוכר את זה. דיים יכה שוב
אשך ראית שציון מתלונן שהוא לא מקבל שריקות כי לא קופץ על מגינים? חחח ציון קופץ על מגן יהיה מפחיד למגן 🙂

אשך טמיר המקורי
16 בינואר 2021 19:14

חחחחחחח

CheezPuff
CheezPuff
16 בינואר 2021 19:09

תודה רבה על הסיקור, רק אשמח להבא יודע מידע על הפצועים ומי משחק יעזור

למשל במיאמי היט?

אשך טמיר המקורי
16 בינואר 2021 19:15
Reply to  CheezPuff

האסלם פצוע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

עידו גילרי
Admin
16 בינואר 2021 19:16
Reply to  CheezPuff

זה מאד תלוי בתוצאות בדיקות – מה שאומר שהמבודדים כנראה יוכלו לשחק אבל החולים לא.
דהיינו באטלר ובראדלי בחוץ (גם לנארד אבל בלי קשר לקורונה). הירו גם בספק כתוצאה ממתיחה.

אשך טמיר המקורי
16 בינואר 2021 19:20

חחח מה זה עבדו על הירו שהוא חיובי?

עידו גילרי
Admin
16 בינואר 2021 19:20

ענק…
שכחו שהוא כבר לא רוקי…

אשך טמיר המקורי
16 בינואר 2021 19:27

חחח

אור
אור
16 בינואר 2021 19:42

גדול

Zivke
Zivke
16 בינואר 2021 19:18

תודה על אחלה סיקור. מקווה שמוראנט חוזר כמו שצריך כי עד הפציעה שלו היה ממש כיף לראות את ממפיס.
.
מעניין לראות את טריי יאנג הלילה מול הקו האחורי של פורטלנד. זה בסדר שיהיה לך שוטינג סלאמפ, אבל בוא תראה לפחות שאתה מתאמץ, קצת פיזיות, ריבאונד. אי אפשר להיות תחרותי ב-NBA עם חור שחור בהגנה שגם לא קולע מדהים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Zivke

הוא דווקא השתפר בהגנה. נראה אם הספיד פאת של פורטלנד יעזור לו

אשך טמיר המקורי
16 בינואר 2021 19:27

פורטלנד קליר-פאת'רס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קליר פאת זה הגנה גרועה ספיד פאת זה הגנה גרועה מאד כמו פורטלנד קינגס הוקס וכאלה זה רמה יותר גבוהה. תכלס זה מה שהרופא רשם לטריי 🙂

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
17 בינואר 2021 2:31

דוראנט זה שירה בתנועה בכל מקום על המגרש. תענוג לראות.

עידו גילרי
Admin
אור
אור
16 בינואר 2021 19:43

פתאום השתנה לו הטעם? ועוד מקולה לפפסי..

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

🙂
מי מפרסם את RC?

אור
אור
16 בינואר 2021 19:50

לואל דנג

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
Reply to  אור

Skip Bayless: Lebron finally quits coke

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

אני אומר לך, אין נאמנות לשחקנים היום. העצמת השחקנים הלכה רחוק מדי.
בשנות השמונים שחקנים היו נשארים נאמנים להאבה באבה סודה כל החיים שלהם.
.
כמחאה, מעכשיו אשתה רק RC Cola. דאמיט, אני הולך למות מצמא בקרוב.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מעניין אם מנחם הצליח לחסל גם את הסאנס, הוא לא התכוון אבל ייתכן שהיה סייד אפקט לחיסולים של ההוקס וההורנטס.
מאז הטור שלו הם נוצחו עי ווש ואז כל הקורונה שעלול להוציא אותם מהמומנטום. ימים יגידו
יש גם לציין שהפניקס האפל כמעט לא מדבר על הסאנס והלייקרס ונמנע ממסקנות עם מילים מאד זהירות וקצאת מחמאות אבל לא יוצא מגדרו, יפה שהוא מבין את מגבלת כוחו

עידו גילרי
Admin
16 בינואר 2021 19:38

ודטרויט…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה הוא כתב על דטרויט?

עידו גילרי
Admin
16 בינואר 2021 19:42

🤦
הפסדנו לדטרויט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

omg ירון שכחתי מזה, וואי וואי מנחם זה פרופסור אקסבייר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

Billy Donovan: Chicago Bulls want to win but 'don't know how to'
פעם ראשונה שאני מסכים איתו. אין לי סטט אבל אולי טנש יאשרו אין קבוצה שאיבדה הפרשים יותר גדולים מהם בסיומי משחקים, זה פשוט לא יאמן מה שהולך שם ברגעי הסיום. הם הפסידו השנה כמדומני 3 משחקים בהם הובילו 10 הפרש ומעלה איזה 2 דק לסיום ועוד כל מיני דברים הזויים

אוהד שיקגו (לשעבר סקלבריני)
אוהד שיקגו (לשעבר סקלבריני)
16 בינואר 2021 20:04

4 הפסדים ברצף בהפרש של 3 או פחות נקודות

אוהד שיקגו (לשעבר סקלבריני)
אוהד שיקגו (לשעבר סקלבריני)
16 בינואר 2021 20:05

תיקון: הפסדנו לקינגס ב4 הפרש😑

אבי יחיאל
אבי יחיאל
16 בינואר 2021 20:17

יוסטון מנצחים היום… למה? בגדול כי זה מה שאני מייחל לו… סטרלינג בראון 30 +

עידו גילרי
Admin
16 בינואר 2021 21:03

אוקיי קבלו הימור (שמעון תקשיב זה נוגע למשטר שעות השינה שלך). הגריזליס לא פירסמו דו"ח פציעות לפני המשחק כמתחייב. המשחק האחרון שלהם היה מול הוולבס וטאונס המאומת. אני מנחש שהמשחק הלילה יבוטל עקב שרשראות הדבקה.

רועי ויינברג
Admin
16 בינואר 2021 21:15

2 דקות אחרי התגובה הזאת הם פרסמו אחד, לפחות לפי ספירס. לא מבטיח שיהיה משחק

https://twitter.com/MarcJSpears/status/1350518219484790784

עידו גילרי
Admin
16 בינואר 2021 21:16

ומה אומר שאר הדו"ח?

רועי ויינברג
Admin
16 בינואר 2021 23:05

טריפל ג'יי, ג'סטיס, טילי וג'ונטיי פורטר לא משחקים בגלל פציעות. אין משהו שקשור לקורונה.

https://twitter.com/GrizzliesPR/status/1349853628710998019

עידו גילרי
Admin
16 בינואר 2021 23:30

נו טוב, קצת מוזר שלא הוציעו אותו בזמן כמתחייב אבל אני מניח שבתקופת הקורונה מגלים יותר גמישות.

צ'יקו
Admin
16 בינואר 2021 21:21

יש למישהו מידע מי במיאמי חולה ומי בבידוד ומתי הם למען השם והרוח הספורטיבית (הזוג הקדוש) אמורים לחזור?

עידו גילרי
Admin
16 בינואר 2021 21:41
Reply to  צ'יקו

תראה אין מידע מדויק כי זה נשאר לרוב חסוי אם השחקן לא מוציא את זה החוצה. אבל הדפוס די ברור לפי מי שמראש בחוץ (חולה) ומי שבספק – כלומר תלוי בדיקה ואז הוא רק מבודד.
אז ככה: באטלר ובראדלי לפי ההגיון הזה חולים.
מבודדים:אדאביו, נאן, דראגיץ' הארקלס ואוקפלה.

עידו גילרי
Admin
16 בינואר 2021 21:43

המבודדים לדעתי ישחקו הלילה אם יקבלו תוצאות שליליות.

רועי ויינברג
Admin
16 בינואר 2021 23:05

הארדן משחק הלילה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
16 בינואר 2021 23:09

תודה עידו, נפרק אותם. כי הם כבר הוכיחו שהם יכולים בלי הארדן, ועכשיו תורנו להוכיח שאנחנו יכולים בלי… דרק וייט? טוב, זה לא בדיוק אותו דבר, אבל ננצח.

רועי ויינברג
Admin
16 בינואר 2021 23:21

החדשות החשובות של הערב: לברון אמר שהוא יפרוש בעשור הקרוב כי אחרת אשתו תכעס עליו

צ'יקו
Admin
16 בינואר 2021 23:54
Reply to  Smiley

אדיר!

אור
אור
17 בינואר 2021 0:07
Reply to  Smiley

גדול

shadow
shadow
17 בינואר 2021 0:02

וואו חברים אני חייב לציין שכבר הרבה זמן לא צחקתי ככה מהבלוג החי ועוד לפני שהמשחקים התחילו.
אז קחו במרוכז חחחחחחחחחחחחחחחחחח ו- 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

אחד העם
אחד העם
17 בינואר 2021 0:47

כמה עולב באלמו סנטר

צ'יקו
Admin
17 בינואר 2021 0:47

הספרס פשוט רעים הערב. 0-7 משלוש ו35%מהשדה

צ'יקו
Admin
17 בינואר 2021 0:49

https://youtu.be/jny0fATDVBo
תגובתו של הקינג להארדן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  צ'יקו

😂😂😂

אחד העם
אחד העם
17 בינואר 2021 0:55

סן אנטוניו מחטיאים לייאפים כאילו החליטו לעבור לטנקינג

מנחם לס
Admin
17 בינואר 2021 1:13

הנגיעה הראשונה של הארדן בנטס היתה חטיפת כדור!!!!!!!

מנחם לס
Admin
17 בינואר 2021 1:14

הארדן נראה 5-6-7 ק"ג OVERWEIGHT

מנחם לס
Admin
17 בינואר 2021 1:14

ממש שמן

etayle
etayle
17 בינואר 2021 1:16

לינק לנטס?

מנחם לס
Admin
17 בינואר 2021 1:18
Reply to  etayle

אני בטיווי "70

etayle
etayle
17 בינואר 2021 1:20
Reply to  מנחם לס

הסתדרתי תודה

מנחם לס
Admin
17 בינואר 2021 1:18

קיירי לא משחק

BoJack39
BoJack39
17 בינואר 2021 1:20

Rob Perez
@WorldWideWob
Harden is passing to his teammates like he’s John Stockton. Only one chance to make a first impression.

😂😂😂

Smiley
Editor
17 בינואר 2021 1:24

הארדן בינתיים יותר מנהל משחק מאשר מתרכז בקליעה שלו

etayle
etayle
17 בינואר 2021 1:24

מקווה שדאגו להארדן להמבורגר בפסק זמן. הוא נראה כזה שמן.

etayle
etayle
17 בינואר 2021 1:38

לא בכושר, שמן, אבל לפחות בא בגישה לא רעה(בעיקר מארגן את המשחק, פחות מפציץ).
נחמד לראות שהוא לפחות מנסה לעשות רושם ראשני טוב.

צ'יקו
Admin
17 בינואר 2021 1:42

אורלנדו עושה הגנה טובה ועל הדרך גם מניעה כדור סבבה.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
17 בינואר 2021 1:47

לא מאמין שאני רואה פאקרס-ראמס במקום את הבכורה של הארדן

etayle
etayle
17 בינואר 2021 1:47

כמה נגרים יש בברוקלין, כל התקפה שדוראנט והשמן לא זרוקים זה בזבוז

etayle
etayle
17 בינואר 2021 1:53

דוראנט קצת לא במשחק במושגים שלו

Smiley
Editor
17 בינואר 2021 2:02

הארדן טוב מאוד. מסדר מבטים פנויים לחברים לקבוצה

etayle
etayle
17 בינואר 2021 2:02

ג'ורדן כזה גרוע אימלה.(דיאנדרה כן)
וויצביץ' כזה אנדרייטד.
דוראנט בינוני ועדיין נותן תפוקה.
והארדן רגוע ולא רע סך הכל.

Smiley
Editor
17 בינואר 2021 2:06

תחושת בטן: דווין ואסל הולך להיות שחקן רציני. בינגו של הספרס

etayle
etayle
17 בינואר 2021 2:11

הפרסומות האמריקאיות כאלה נהדרות, עד מתי פרסומות עלובות בארץ הקודש.

אור
אור
17 בינואר 2021 2:11

התגלה משהו אצל לאברט בכליה (small mass, מה שזה לא יהיה) אבל מתייחסים אליו כשחקן אינדי כך שהטרייד עבר בכל זאת

etayle
etayle
17 בינואר 2021 2:13
Reply to  אור

אולי זה טרייד שהציל את חייו, מוזר. רק בריאות כריס.

אור
אור
17 בינואר 2021 2:15
Reply to  etayle

כן מקווה שזה לא משהו מזיק

אור
אור
17 בינואר 2021 2:13
Reply to  אור

mass = גוש / גידול

לירון
לירון
17 בינואר 2021 5:02
Reply to  אור

כשמדברים על mass בכליות, בדרך כלל זה אבנים ופחות גידול. יכול להיות גידול אבל בהסתברות נמוכה. ואני אומר זאת כמי שאובחן עם 3 mass ובמעקב שנים

Smiley
Editor
17 בינואר 2021 2:13

The Indiana Pacers announced that guard Caris LeVert is out indefinitely after an MRI showed a small mass on his left kidney during a physical.
.
"We are grateful for their extreme thoroughness during the physical process, and I am looking forward to joining the team and being part of this great organization as soon as possible," LeVert said in a statement, per ESPN's Malika Andrews.

צ'יקו
Admin
17 בינואר 2021 2:21
Reply to  Smiley

אוי, רק שיהיה בריא!

שחר אלוני
17 בינואר 2021 2:22

לנטס יש כרגע סגל לא מאוזן, אין כמעט מחליפים, ואין נוכחות מספקת מתחת לסל. הם יצטרכו להתארגן על 2-3 שחקני רוטציה בדגש על גבוהים כדי שהסגל יהיה בגודל סביר כלשהוא.
אורלנדו בבק טו בק ועם שני שחקני מפתח פצועים ואחרי תבוסה אתמול לבוסטון, והנטס לא פותחים יתרון

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
17 בינואר 2021 2:32

איזה כיף לראות את דוראנט משחק.

etayle
etayle
17 בינואר 2021 2:35

דוראנט טוב בכדורסל

Smiley
Editor
17 בינואר 2021 2:35

דוראנט מדהים, כאילו לא החמיץ שנה בגלל האכילס

etayle
etayle
17 בינואר 2021 2:37

דיאנדרה כזה גרוע ד' ישמור.

shadow
shadow
17 בינואר 2021 2:41
Reply to  etayle

סתם זורק ז' במיוחד בקטע של לשמור אולי הוא באמת שם מבטחו באל האותיותיות שישמור במקומו

shadow
shadow
17 בינואר 2021 2:39

מה נסגר עם הארדן?! נראה כמו סופגניה שדחפו לה יותר מדי מילוי.
אם ככה הוא נראה כשהוא עדיין פעיל איזה עתיד מחכה לו אחרי הפרישה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

רן בן שמעון בארקלי רונלדו הברזילאי

shadow
shadow
17 בינואר 2021 2:43

הארדן רחוק שני ריבאונדים מטריפל דאבל ושלושה איבודים וקוודרפול

צ'יקו
Admin
17 בינואר 2021 2:48

אשכרה הארדן החטיא לייאפ חופשי.

etayle
etayle
17 בינואר 2021 2:51

פאק הם טובים הצמד הזה דוראנט ןהארדן

etayle
etayle
17 בינואר 2021 2:52

דוראנט 33 3 3, סתם נתון לא חשוב.

המשגיח
Admin
17 בינואר 2021 2:53

בונא ברוקלין עכשיו רק צריכה להעביר את קיירי בטרייד תמורת בחירות דראפט ויש לה אליפות

popo
popo
17 בינואר 2021 2:53

אני פאקינג רואה את שני השחקנים ההתקפיים הגדולים בהיסטןריה באותה קבוצה?!
לא אמיתי.

etayle
etayle
17 בינואר 2021 2:55

רוס נגד הארדן ודוראנט, מגניב.

etayle
etayle
17 בינואר 2021 2:59

דוראנט מדהים.
רוס וויצביץ' משחקים נהדר.
הארדן במשחק ראשון טוב מאוד(יחסית לזה שהוא נראה כמב קילוגרמים עודפים).
הם יהיו טובים השנה.

popo
popo
17 בינואר 2021 3:02

איזה קלאסה הדוראנט הזה. איזו קלאסה בתנועה, בזריקה,בהליכה אפילו, הזוי שנסיך כמוהו חלום של כל אמא התעסק עם הרפש בטוויטר עם שם בדוי
ונכנס בכלל לשיח עם הדריימונד גרין של מי גדול יותר!

etayle
etayle
17 בינואר 2021 3:09

חמוד הברוס הראון הזה

FAN
FAN
17 בינואר 2021 3:12

מרגיש לי שהתגעגעתם לדוראנט

FAN
FAN
17 בינואר 2021 3:15

השופט שמדבר אל המיקרופון נשמע כמו כרוז של הקבוצה. גדול

etayle
etayle
17 בינואר 2021 3:20
Reply to  FAN

+1

FAN
FAN
17 בינואר 2021 3:18

נראה השנה את ההאק-א-שאק השנה חוזר על דינאנדרה?

popo
popo
17 בינואר 2021 3:18

לטעמי הארדן הכוכב הכי אפור שיש לליגה להציע בטופ 10 בעשור וחצי האחרון
בעצם מאבק צמוד עם טימי.

המשגיח
Admin
17 בינואר 2021 3:37
Reply to  popo

אפור? הארדן???

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 בינואר 2021 3:47
Reply to  popo

טימי לוקח בכל מצב על הארדן.

אור
אור
17 בינואר 2021 3:20

שאלתם מי ייקח ריבאונדים בקבוצה הזו – בשביל מה אתם חושבים הביאו את הארדן?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

יש מצב הוא יעשה עונת טריפל הוא ישקיע יותר בריב אבל שווצביץ דופק עליך 35….מה יעשו הארזים?

etayle
etayle
17 בינואר 2021 3:25

דוראנט והארדן 74 נקודות משותפות ביעלות טובה. לא רע למשחק ראשון.

etayle
etayle
17 בינואר 2021 3:28
Reply to  etayle

משחק ראשון בנטס לדייקנים.

popo
popo
17 בינואר 2021 3:31

רואה את זה וחושב רק על איש אחד. ווסטברוק. איפה הם ואיפה הוא,איזה פספוס.

המשגיח
Admin
17 בינואר 2021 3:37

וואלה נהניתי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 בינואר 2021 3:43

איזה טריפ של הארדן כשקיירי חוזר יהיו משחקים של 100 נקודות של הטריו?
זה הולך להיות מכבש כבישים שמועך כל דבר שבא מולו.
דוראנט והארדן 74 נקודות..

shadow
shadow
17 בינואר 2021 3:44

הארדן היה רחוק איבוד אחד מקוודרפול דאבל. חבל שלא התאמץ יותר אולי הגמר לו האויר

shadow
shadow
17 בינואר 2021 3:46

גורדון הייוורד עם 21 נקודות במחצית.
יש שחקנים שפשוט כיף לראות שהולך להם.
בשבילי הוא אחד מהם.

BoJack39
BoJack39
17 בינואר 2021 4:04

אז מה הסיפור עם קיירי אירווינג בסוף, הוא חוזר לשחק?

מה הסיכוי שהנטס מחפפים אותו בדד ליין?

אשך טמיר המקורי
17 בינואר 2021 4:34

בעצם כשחושבים על זה אז טורונטו כל העונה משחקת בחוץ, לא?
היא בטמפה העונה?
וגם ככה היא קבוצה שמקבלת אנרגיות במיוחד מהקהל שלה.
מתחיל להסביר למה הסגל החלש שלה שתמיד התעלה על עצמו והוציא 200% פתאום כבר לא הולך על אוויר.

אשך טמיר המקורי
17 בינואר 2021 4:35

ולעניין אחר, נראה שלמרקוס גמר סופית את הסוס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארדן גם בלי אימון עם כרס אחרי אורגייה מתלבש עם גוםיה של לא משנה מי ושם 40 😂😂😂
בוקר טוב לכולם פילי אני רואה אמבידוש יאללה נראה אם מקסי יעשה מהפך

אשך טמיר המקורי
17 בינואר 2021 4:40

דני דין דפק חסימה לבריג'ס, בושה קיבל את העבירה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מילטון חם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מילטון בזון היה אנד וטאן ברור של 4 נק מה לא מחשיבים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שייק מילטון מרגיש דאבל טים 😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה דביל הדוויט הזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה קאמבק רק 4

אשך טמיר המקורי
17 בינואר 2021 5:09

דרבי מילטון נגד מלטון

אשך טמיר המקורי
17 בינואר 2021 5:13

מילטון חשב שהוא דמיאן

אשך טמיר המקורי
17 בינואר 2021 5:14

מה התפקיד של בן סימונס במגרש?
הוא לא יכול להוביל קבוצה בלאומית ב'

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טריפל טים על שייק מילטון מוציא לשלשה לגמרי לבד לסימונס וסימונס עושה איירבול מטר מהסל 😂😂😂😂

אשך טמיר המקורי
17 בינואר 2021 5:15

פאק הוא עשה כרגע איירבול מהשלוש כשהוא חופשי לגמרי, קצר באיזה מטר וחצי מהטבעת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כן אתה בדיליי אחרי טריפל טים על מילטון 😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

2 כדורים כבר יצאו למילטון מהטבעת סעמק הכי מצחיק היה שסימונס מסר לו לשלשה הוא כדרר חדר על 2 שחקנים ורשמו אס לסימונס 😂😂

אשך טמיר המקורי
17 בינואר 2021 5:17

לא ראיתי מלא זמן את פילי. כמה שסימונס היה אפס פעם היום הוא ירד מתחת לאפס. עם חבורה של נו-ניימס במגרש, בורח מהכדור ומתרוצץ ועושה חסימות.
חוזה מקסימום חברים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כל אחד מהנו ניימס האלה טוב ממנו גם מילטון וגם מקסי. מילטון אחלה שחקן

אשך טמיר המקורי
17 בינואר 2021 5:20

אין לו כבר את בראון שסגד לו כפר מוזהב.
אף אחד כבר לא סופר אותו בקבוצה יותר ולא מתביישים יותר להראות את זה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בפורטלנד מחליפים סלים בספיד פאת

אשך טמיר המקורי
17 בינואר 2021 5:22

אני אסיים לעשות עין לסימונס ואעבור לקוריוז

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דוויט חרבן את שניהם מהקו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סימונס עצוב מפחד לקחת את גרייסון אלן בפוסט אפ באחד על אחד

אשך טמיר המקורי
17 בינואר 2021 5:23

שמעון יש התכנות לקיירי לפילי תמורת סימונס ועוד שחקנים ובחירות?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא קיירי חבר של דוראנט הוא ודיאנדרה אנטצבל. רק אם לא יקחו טבעת יש מצב דוראנט יעיף אותו

אשך טמיר המקורי
17 בינואר 2021 5:31

אבל יש לו עכשיו בסט באדי חדש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קיירי עדיין יביא את הצאקות בפלייאוף נגר כמו סימונס יביאו גם בלי לוותר עליו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח טריי הרים את דמיאן באוויר 3 זריקות אשך
אצל דמיאן ההצגה מוטבעת טבעית הוא הוציא כדור למישהו ל3 וזרק רגליים וראש אפילו במסירה ניסה להוציא מטריי 😂😂

אשך טמיר המקורי
17 בינואר 2021 5:25

משחק ברמה 0 משתי הקבוצות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דביל הטוביאס הזה תנו למילטון וזוזו איבד את המשחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קובינגטון אפילו לא יכול להטביע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טוביאס חרבן לנו את המשחק

אשך טמיר המקורי
17 בינואר 2021 5:29

סימונס פגר מת מהלך, המניות ברצפה, נראה שמתים להעיף אותו ושכולם יודעים שזה שאלה של זמן.
התמורה תהיה עלובה למדי, היו צריכים למכור לפני שנתיים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

היום התמורה תהיה פח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בפורטלנד אין הגנות בכלל נותנים לזרוק למי שרוצה כמו חיובים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פשש פןרטלנד הביאו דאבל טים עלצטריי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

38 34 להוקס רבע 1 כל דכפין קולע זה בדיוק מה שהרופא רשם לטריי עם 10 נק ו5 אס ברבע אבל עדיין מנגר מה3

אשך טמיר המקורי
17 בינואר 2021 5:38

הספיד פאת' יכניס אותו לעניינים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כן זה מה שהרופא רשם אחרי תאונת הרויס רוילס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שארלוט לא מצליחה להתאושש ממנחם

אשך טמיר המקורי
17 בינואר 2021 5:39

שמעון אני לא בטוח שקיירי ירצה להישאר בברוקלין.
יש מצב שישמח לקבל קבוצה כמו פילי לידיו וידיו בלבד.
הארדן ייקח ממנו את כל ניהול המשחק והוא יהפך לאלפרד.
לדעתי הוא יעשה פוזות של שחררו אותי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בעייתי לפילי הוא הרבה יותר טוב מסימונס אבל לא רואה שאיתו אנחנו לוקחים טבעת. והוא גם עושה בעיות ויזיק לאמביד

אשך טמיר המקורי
17 בינואר 2021 5:45

מה אומר?
https://tradenba.com/trades/M0yj8cRA2
נראה לי win-win

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פחחחחח נראה לך. קיירי על סימונס אחד על אחד בלבד וגם צריך לחשוב על זה לפני שאני מאשר סופית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טוב חשבתי על זה אשך לא מאשר. לא צריך את קיירי יש לנו מקסי שיתפתח למפלץ יש מילטון קיירי רק יפריע יעשה פוזות יחליש את אמביד אין לו הגנה וסימונס יחזק מאד את הנטס כי הוא מה שהם צריכים נותן הגנה. אז אין טרייד

אשך טמיר המקורי
17 בינואר 2021 5:48

זה בחיים לא יקרה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא לוקח את קיירי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה נגר הרונדו הזה נכנסת כבר לליאפ זרוק 😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא יודע איך סטוטס עדיין מחזיק במשרה כל מסירה שנייה של ההוקס!זה לייאפ מתחת לסל 😂😂

אשך טמיר המקורי
17 בינואר 2021 5:49

כי הוא סחבק של כולם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טריייי סוף סוף מהלוגו פחד לזרוק בהתחלה לא זרק זז הצידה ראה שנותנים לזרוק זרק ורק רשת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קאפלה נראה כמו שאק מול פורטלנד

אשך טמיר המקורי
17 בינואר 2021 5:50

אטלנטה משחקים בהתקפה מול אוויר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לילי כריות מלטפות המזל שלהם שגם ההוקס זה ספיד פאת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה סטוטס מסביר להם באייפד😂😂😂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 בינואר 2021 6:51

הוא מראה להם מה שימון כותב עליהם בהופס…..

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טריי לבד על ה3 מפחד לזרוק מחפש למסור….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קאפלה מרגיש שאק על קאנטר מביך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חח איפה היה עבירה של טריי? דמיאן מכה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קאפלה עם 19 נק שיש 3 דק לסיום החצי 😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פירס הטמבל הוריד את קאפלה לנוח שלא יעשה שיא קריירה 😂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 בינואר 2021 6:50

אני הכי לא מסמפט מאמנים כאלה…
מה הבעייה שך'?

אשך טמיר המקורי
17 בינואר 2021 6:03

תרשמו עוד קפיצה ליאנג. מוביל על דמיאן?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כרגע מוביל 3 2

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הילד שלי מתמוגג מטריי חח רואה איתי התלהב מהסיבוב והמסירה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אין כמו לילי כריות לרכות מלטפת מזל שמולם יש גם רכות מלטפת אז כולם נהנים ומטפלטפים עם סטט יפה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 בינואר 2021 6:49

ואנחנו מתלפטפים פה באתר….
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ככ גרוע ההוארטר דמיאן בלייאפ והוא בואח לשמור על הדחקן ל3 ונותן לו לייאפ חחח בשכונה אנחנו לא עושים חרפה כזאת

אשך טמיר המקורי
17 בינואר 2021 6:35

3-3 בקפיצות, דיים משווה

אשך טמיר המקורי
17 בינואר 2021 6:36

יאנג פשוט חלש

אשך טמיר המקורי
17 בינואר 2021 6:38

סיימונס הפך מהר מאוד מהבטחה לגרוטאה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בחייאת תביאו עזרה לגודווין המסכן איזה מאמן פח נותן לדמיאן לחגוג עליו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 בינואר 2021 6:48

השלשה של מלו קלוריות רידות תרתי משמע. היה צריך עוד חצי שניה. כל הקריירה שלו זה כמעטים ועוד כמעטים….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גיילס הזה עדיף על קנטר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 בינואר 2021 6:53

שימון שאלת על האייפד אז עניתי לך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רונדו זה נזק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מתי הגינגי ילמד לקפוץ על מגינים הוא מקפיץ אותם ובורח אחורה המפגר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דמיאן נופל ומקבל עבירה 😂😂 4 3 לדיים אשך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זמן להחזיר את טריי לויד רונדו זה גופה 4 על 5

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תוציא כבר את רונדו רצח את ההוקס

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 בינואר 2021 6:58

ראית גאון?
קנטר מקלל בטורקית…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 בינואר 2021 6:59

צ"ל מקלל את האמא של השוטפים (והמנגבים)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איפה אלה המהללים את רונדו הגאון? שיש שחקן ששומר עליו חא קשור לענף חחח עם דיוויס ולברון לא חכמה איש לא שומר עליו או לוחץ אותו בהוקס יש שומר שקצת באזור שלו ותראו איך הגרוטאה נראה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 בינואר 2021 7:00

כולנו גרוטאות בסופו של דבר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רונדו ודריימונד זה 2 האוברייטדים הכי גדולים ב20 השנה האחרונות רכבו על גלי כוכבים שבמציאות הם ביסמק ביומבו ואריק סנואו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לויד נזכר להחזיר את טריי אחרי שרונדו חירב אותו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טריי לא מסוגל לשים 3 הפך לראס

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 בינואר 2021 7:01

שימון
אם אמביד משחק בסוף השבוע, אתם מנגבים אותנו אם לא, יש צאנס שניקח משחק אחד בפילי אם טייטום חוזר.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 בינואר 2021 7:03

מתי יהיה מלו על למלו?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ספיד פאת ההוקס אין טיפה הגנה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 בינואר 2021 7:08

השילוב קוריוז קאפלה זה פיק אנד טרול…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה שהקליפרס יקחו את רונדו תמורת טארנס מן לוקח עכשיו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אשך מה אני יכול חהציע מההוקס על פטי מילס?

אשך טמיר המקורי
17 בינואר 2021 7:17

לא נותן את מילס בתמורה לכלום

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 בינואר 2021 7:13

הטורקי צריך ללמוד חשדון דיפרנציאלי….
🙂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 בינואר 2021 7:14

אטלנטה לא חוזרים מהקבר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הטורקי רוצח אותם בריב נזכרו להביא דאבל טים על דמיאן 😂😂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 בינואר 2021 7:16

חחחחחחח
ראית? מי שקיבל בסוף את העבירה היה הטורקי. דופקים אותנו השחורים….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח שריה חרפה האנטר לא נגע בדמיאן דמיאן הסתובב וזרק את עצמו אשך 5 3 לדיים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טריי =ראס מה3

אשך טמיר המקורי
17 בינואר 2021 7:18

וואו יאנג באחוזי ראס עם כיסוי עיניים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יבקיע שלשת נצחון?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רזיאל טריי יבקיע 3?

אשך טמיר המקורי
17 בינואר 2021 7:20

גנבו לטריי קפיצה, יכל להשוות

אשך טמיר המקורי
17 בינואר 2021 7:22

פרופסור אקסבייר הטיל פולסא על יאנג. הוא חסר אונים נגד הכוחות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קשה לצאת מזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השמיד את ההוקס שארלוט והבאנס במחי מקלדת. חייב להוציא פוסט על כמה הלייקרס טובים הבעיה שהוא תמיד אומר הם גרועים תעשה משהו אשל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אידיוט טריי חדר לליאפ לבד ומוסר

אשך טמיר המקורי
17 בינואר 2021 7:24

דיים במהלך מנצח ראש בראש עם יאנג – עלי לא קופצים חבוב!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טוב נאלץ להודיע שיורד מהעגלה של ההוקס. ניסני בהצלחה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
17 בינואר 2021 7:29

זהו, תמ"א….
הכרית קראנץ משו משו, לך תכין ארוחת בוקר לילד שימון.
הרבה חלב.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לויד פירס 3 שנים בהוקס ההגנה באותה רמה כל המשחק נותן לדמיאן לחגוג באחד על אחד על גודווין המסכן רק 3 דק לסיום נזכר להביא דאבל טים ל2 מהלכים.
זה לא מאמן הדבר הזה.

ירון, החלום
ירון, החלום
17 בינואר 2021 11:13

בסד
יוסטון מפתיעים לטובה. חזרה רוח הלחימה.